27 Ocak 2011 Perşembe

Kaibutsu-kun (2010)



Kaibutsu-kun (2010) -怪物くん
Ülke: Japonya 
Bölüm Sayısı: 9 + SP 
Tür: Fantastik, Komedi
Yönetmen: Satoru Nakajima
Jun Ishio
Dizinin Şarkısı: Monster - Arashi
"Ayrıca benim çok eğlenerek dinlediğim Yukai Tsuukai Kaibutsu-kun (Kaibutsu Taro) isimli Ohno tarafından seslendirilen parça ^^"
Oyuncular:
Satoshi Ono -ARASHI
(Kaibutsu kun )
Tatsuomi Hamada
(Hiroshi ichikawa )
Norito Yashima
(Dracula )
Ryuuhei Ueshima
(Wolfman )
Choi Hong Man
(Frankenstein )
zumi Inamori
(Demorina )
Umika Kawashima
(Utako )
Takeshi Kaga
(Master monster )






Konusu: 
Yaratıklar ülkesinin prensinin hikayesi anlatılıyor. Prensin, tahta geçmek için eğitilirken insanların dünyasını ziyareti ve diğer yaratıklarla olan maceraları konu ediliyor...

Çevirmeye başladığım andan itibaren gerek Ohno'nun tipi gerekse oyunculuğu açısından çok eğlenmemi sağlayan bir dizi oldu. 30 yaşında olduğu gerçekten belli olmuyor bence. Bundan başka Kurt adamın yavrusuyla olan diyaloğunu da çok şirin bulduğumu söylemeden geçemeyeceğim:

-Çok şirinsin, seni şuracıkta yiyebilirim.
-Baba gerçekten beni yemek istiyorsun değil mi?
-Evet seni gerçekten yiyebilirim...

Dizi, Japonya'da oldukça iyi reyting almış. Kaibutsu Diyarı prensinin kulakları şeker olarak satışa bile sunulmuş (ben onlardan yiyebilir miydim bilmiyorum :S ). Umarım sizlerin de seveceği bir dizi olur. Herkese şimdiden iyi seyirler :) Minik bir spoiler:

Son bölümde konuk oyuncu Jun Matsumoto

http://www.sarangni.info/mov/1602589/kaibutsu-kun.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder