26 Ocak 2012 Perşembe

Harvard'a Girmenin Yolu

Harvard'a girmek gibi bir planınız varsa işte size bir kaç tüyo:
(Not: sonucun 16 bulunduğu işleme koptum)



Bilmeyenler için:

Jeremy Lin, NBA liginde oynayan ilk Çin (Tayvan) asıllı Amerikan basketbolcudur. Basketbol bursu ile Harvard'a girmeyi başarmış ve ekonomi bölümünden mezun olmuştur.
(http://en.wikipedia.org/wiki/Jeremy_Lin)

Youtube'daki diğer favorim olan Kevin Wu (nam-ı diğer KevJumba - JumbaFund)'nun videolarında odasında sürekli Jeremy Lin posteri görüyordum (Edit: posterdeki basketbol oyuncusu Yao Ming imiş). Sonra Jeremy Lin ile ikisinin rol aldığı videoyu da buldum:

Hazır başlamışken Justin Chon'dan da bahsedelim o zaman. Bilenler onu Twilight serisinden hatırlayacaktır. Bodur tavuk her gün piliçtir hesabı yaşını hiç ama hiç göstermeyen Asyalılardan (Kore) biridir kendisi. Kevin ile oynadıkları Wingman videosu ile onu da takip etmeye başladım.
Bloopers videolarını da izleyin mutlaka.
Wong Fu Production'dan da başka bir yazımda bahsederim artık ( Bir dakika, aslında bunu yazarak şimdi de bahsetmiş olmadım mı? o.O)
Merak edenler youtube kanallarından diğer ilgili videoları seyredebilirler (İlgili linkler isimlere bağlanmıştır)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder