30 Kasım 2014 Pazar

Patchwork - Nam-ı diğer Kırkyama

Az önce Eskaymak'ın blog güncellemesinde dikiş ile ilgili yorumunu okuyunca uzun zamandır el işi ile ilgili bir şeyler paylaşmadığımı fark ettim. Resim çekmeye üşenip, daha da önemlisi çektiğim resimleri düzenlemeye ve onları upload etmeye üşenince eklenmiyor hiçbir şey tabi ki :P Umarım diktiğim , ördüğüm ıvır zıvırı yakın zamanda buradan paylaşırım yine. Ya da daha da ileri gidip bu işlerle ilgili bir blog açarım. Burası çok karışmasın değil mi?

Bir süredir patchwork'e heves ettim. Yaptığım ettiğimi paylaşırım umarım ( söz veremiyorum maalesef). Ama dolaştığım sitelerde ve pinterestte karşılaştıklarımdan birini paylaşmak istiyorum. Kolajını yaptım sitedeki fotonun. İlgilenenlere adresi de veriyorum:


(http://www.cluckclucksew.com/2012/07/tutorial-strip-and-flip-baby-quilt.html)

Aslında çok basit kesim ve yerleşimlerle çok güzel sonuçlar elde edebilirsiniz...

Bana şu adresteki dosyaların çok faydası oldu:

http://www.megep-meb.com/el-sanatlari-teknolojisi-megep-modulleri/1227-kirkyama-teknikleri-dersi-modulleri.html
(adresteki pdf dosyalarını indirebilirsiniz)

Kolay gelsin ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder