10 Mart 2012 Cumartesi

Rockeeter'a Yeni Bir Yaklaşım

Uzun zamandır bir şeyler yazmamıştım. Aklımda yazacak bir konu var fakat bir yemek tarifi olduğundan bundan önceki yazımdan kelli üst üste yemek tarifleri vermek yerine böyle bir şeyden bahsetmek istiyorum.

Far East Movement'ın şarkılarını severek dinlediğimden daha önce bahsetmiştim ( ya da bahsettiğimi sanıyorum). Youtube aracılığı ile takip ettiğim bir kaç kişiden bahsediyorum arada biliyorsunuz ki. Bunların hepsi bir araya geldiğinde çok eğlenceli şeyler çıkıyor ortaya. David Choi de izlediklerimden biri. Amerika'da doğup büyüyen Korelilerden birisi. bazılarınız onu Kore dramalarına yaptığı şarkılardan tanıyabilir (Bknz. Playful Kiss -"Won't Even Start", Secret Garden-"Love", My Princess"By My Side" v"Won't Even Start", All My Love-"Happily Ever After" ve "해피 몽땅"). Bu dizilerin hiçbirini seyretmedim gerçi. Ama balad tarzındaki ingilizce şarkılarını beğeniyorum bu çocuğun. Kendisi Far East Movement'ın sevdiğim şarkısı Rockeeter'a Beat Box'lı bir cover yapmış. Klipte WongFu Prıduction (Wes, Ted ve Phil), Ryan Higa (NigaHiga), Chester See, Kevin (KevJumba) ve Kina  yer alıyor. David Choi ayrıca köpeciği Pepper'ı da son derece ısırgan haliyle klibinde oynatmış :))). İşte bahsettiğim klip:


Phil'in dansçılık girişimlerine ve Ryan'ın ninja hallerine çok güldüm. Şarkının orijinal halini bilmeyenler de parçaya klibiyle buradan ulaşabilir.
There is a world out there that we should see ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder