8 Nisan 2012 Pazar

Ne Olmuş Yani?

Günlük hayatta alışkanlık haline geldiği için artık çok normal karşıladığımız, mantıklı mı değil mi diye sorgulamadığımız bir sürü sorular soruyoruz birbirimize :)

Karşılaştığımız bu sorular için çok güzel alternatif cevaplar üretebiliriz. Bu videoyu bugün seyrettim. Videodaki cevaplar çok hoşuma gitti. Proje Jin'e ait. Aslında "Abuden" ( Bknz. "Ah but then") kavramından yola çıkılarak hazırlanmış bir video. İki diyalog favorim :

* - Bitkileri mi suluyorsun teyze?
- Hayır, tırtıllara banyo yaptırıyorum.

*-Uyuyor musun?
-Hayır planking yapıyorum.


Phil ve Wes'in katılımları da güzel olmuş bu arada. Asya turneleri sırasında Malezya'ya da uğramışlardı. Jin, radyosunda konuk olmalarını fırsat bilip bu durumdan yararlanmış belli ki.

Bu arada seyahat listemde Malezya da var.  Bir gün Tayland'a Mariza'yı ziyarete gidersem eğer komşu ülke Malezya'ya da uğramayı düşünüyorum (Mariza kim bilmeyip merak edenler gerekli bilgiyi şu yazımda bulabilirler. Nihayet mezun oldu ve içindeki bu Türkiye aşkı ile ben oralara gitmeden kendisi buralara gelecek anlaşılan).


Hey anne, bak internetteyim :P

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder