29 Mayıs 2012 Salı

Kısa Bir Ara

Merhabalar :)

Bir süredir bloga giremedim. Girememeye devam edeceğim de. Ani bir kararla yazlığa geçtik. Yazlık dediysem de öyle aman aman bir yerde değiliz. Öbür evimiz deniz kenarında olduğu için artık onu yazlık olarak kullanıyoruz. Yazın gidiyoruz yani. Böyle olunca da adı yazlık oluyor :P Adı köy ama resmi kayıtlarda ilçe olarak geçiyor. Kadıköy gibi :))))

Asıl sorunumuz orada internetimiz yok maalesef. 3G teknolojisi orada çekmiyor. Buradaki evimizdeki neti kapatamadık maalesef Türk Telekom'un attığı kazığı öğrenince. Türk Telekomun yani TTNET'in attığı kazığı başka zaman anlatırım. Zira kızgınlığımız ailecek geçmedi daha. Bursa ziyaretim de yalan oldu bu arada. Kısmet değilmiş ne yapalım. Sanırım haftada bir girebileceğim internete. Bu arada kendime de şaşırdım. Bilgisayarda ya da internette bir sorun çıkıp kullanamadığım zamanlarda büyük mesele olurdu benim için. Ama 10 gündür iyi idare ettim kendi çapımda. İnternet olmayınca da bilgisayarımı pek açmıyormuşum bunu öğrendim ( hahahahaha) Bir nevi elekttromanyetik arınma oldu. Teknoloji kirliliğinden arınmış olduk. Annemlerin gözü aydın. Bizim yüzümüzden bu kirliliği onlar da yaşamak zorunda kalıyorlardı. Bu yazıyı okuyan herkesin keyfi yerindedir umarım. Allah (cc) her şeyi gönlünüze göre versin. Hepimizin hakkında hayırlısı olsun. Yazacaklarım bu kadar. Görüşmek üzereeeeee (=

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder